Sadiyy35 Kızlar nerdeyse 20 haftalık olcaz ama ben hiç bişey hissetmiyorum ne bi tekme ne hareket etme falan ne bilim rahatsızlık duymaya başladım herkes hissediyor 17 haftalarda ben hissetmiyorum korkuyorum da karnım bile doğru düzgün çıkmadı
Modies Sadiyy35 bugün 26+3 günlüğüz ve doktor kontrolümüz vardı. İnanırmısınız doktor diyorki içeride fıldır fıldır ayağı ağzına götürüyor elini burnuna sokuyor. Ben hiç birşey hissetmiyorum. Doktoruma diyorum ki ben cidden hiç birşey hissetmiyorum. Sorun kesinlikle sende diye cevap veriyor. 😂 inanılmaz ama ben hissetmiyorum ve kimsenin bir açıklaması yok
Elifdikel Sadiyy35 o haftalarda hissetmemeniz gayet normal ben bile 23 haftalık olcam her gün aynı derece de hissetmiyorum çok hafif hareketleri doktora gidiyorum sık sık bir sıkıntım yok şükür :)
1ogrencianne Sadiyy35 korkma canım en net 20’li haftalarda hissediliyor zaten. 17-18 olanlar damar atması gibi oluyor onu hissetmek çok zor zaten. Asıl tekmeler 20’yi geçip bebek güçlenince hissediliyor. Karın da herkeste aynı değil ben 24 olacağım hâlâ dışarıdan anlaşılmıyor ☺️
Yoginibryr Sadiyy35 Ben de hissetmiyorum 18+1 haftalık hamileyim.Dün gördüm gayet hareketliydi korkmayın.
Modies Sadiyy35 😂valla 26+3 Haftadayız yani neden hissedemiyorum anlamıyorum nerdeyse doğuracağım valla
Sadiyy35 Elifdikel ya bende burda okuyunca 16 17 haftada hissedince ben niye hissetmiyorum diye düşünüyor insan
Ozge3747 Sadiyy35 Ben de 17+1 im. Ben de hissedemiyorum daha. Çok nadir pıt pıt gibi bir şeyler oluyor ama bebek hareketi mi onu da ayırt edemiyorum. Bir hissetseydim de rahatlasaydım ☺️🙈
Ozge3747 Sadiyy35 Sorma canım ya sabırsızlıkla bekliyorum ☺️Bakalım ne zaman net bir hareket hissedeceğim 🤔
Seda05 Sadiyy35 ilk hamileliklerde geç hissediliyomuş 22 23 haftada filan. Kilonda bağlı buna. Ben 20+2 de hissettim sıkma canını hissedersin canım
Fetiye Sadiyy35 Valla canım bende 20 haftalıkken falan hissettim şuan ikinci gebeliğin daha 10 haftalığız hareketlerini hissetmek güzelde büyüdükçe ayakları yanlarımızdan çıkacakmış gibi öyle acıtıyorduki canımı inşallah oğlumda yaşadığım ağrıyı bunda yaşamam 🤣🤣
espalp Sadiyy35 17’deki hiç gerçekçi değil. Ben de hissettiğimi sanıyordum. Doktor bebek değildir sana öyle gelmiştir dedi. Bozulmuştum hatta öyle diyince ama şimdi hareketlerini gerçekten hissedince doktora hak verdim. 19’dan beri hissediyorum ama 22 23’te hissettim ilk kez diyenler bile var. Bence üzmeyin kendinizi🙏🏻