ZuhalDurmus Sonay süt için bekliyolar canım bikaç emzirme denemesi yapılıyor çünkü emme hareketiyle geliyor zaten süt öyle beklerken gelmiyor. Ben acıbademde doğurdum mama vermediler hiç oğluma.
Sonay ZuhalDurmus gelmezse dedim zaten cnm Bebeğin şekeri ve sarılık sorunu olmaması için ilk yarım saat emzirmek gerekir emzirilmeyince yada süt gelemeyince mama veriliyor ben belden olmama rağmen çok az sütü. Geldi emzirdim ama yinede mama verdiler 😊
ZuhalDurmus Sonay olabilir belki şiödiki uygulama budur ama benimkini şekeri 40 olmuştu o kadar beklettiler ve ilk gelen sarı bişey zaten süt feğil ama onu emzirttiler 🙂
crescent_ Hmzm65 mamayı hemen vermezler. Vermemeleri gerek. Hem yenidoğanın deposu bir süre onu tok tutacam kadar dolu diye doktorlar anlatmıştı. Mama olayı mantıksız geldi.
Sonay ZuhalDurmus anladım cnm o ilk aldığı vitamin biliyorum ben mama verildiğini de biliyorum ama herkes de bir olmayabilir şimdi yanlış bilgilendirmiyim aman sonra ben suçlu olurum 😊