40+6 günlük hamileydim. Normal doğum bekliyordum. Ama ne suyum geldi ne de sancım. Hastaneye yatışım yapıldı. Ve suni sancı verildi. Öğlen başladık ama akşama kadar sancım olmadı. Yavaş yavaş belime ağrılar girdi. Epidural istedim. Epidural normal doğum. Doktoruma söyledim. Katater takıldı. Bir saat sonra doktorum muayene etti. Akşam 10 gibi 3 cm açılmam vardı. Doktorum seni sabaha bırakmadan doğutturacağını söyledi. Ve gitti bş kaç dk sonra geldi bebeğin kalp atışlarına bakalım dedi. Bi baktı bebeğimin kalp atışlarının düştüğünü söyledi ve acil sezeryana alındm. Ben tabi stres yaptım. Sezeryandan sonra tansiyonum düştü. Düzelene kadar amaliyathanaeden çıkmadm. Ama kızm çoktan babasına verilmişti. Düzeldikten sonra odama çıktım saat gece 02:00 dı. Herkesi duyuyodum ama anlamakta güçlük çekiyodum. Kızımı bile emziremeden sabah 05:00 e doğru kötü olmaya başladım. Ayaklarımı hissetmemeye başladım. Parmaklarım morarmaya başladı. Sonra nefes almakta güçlük çektim. Daha sonra tüm vücudumu hissetmemeye başladım. Bu arada doktorlar felan başımda uğraşıyo. Tüm ailem eşim başımda. Öldüğümü düşündüm. İlaç felan aranmaya başlandı. Aranan ilaç bulundu ve düzeldim. Tomografi felan derken ciğerime pıhtı sıçramış. Yapılan ilaçlar sonucunda emzirmem yasaktı bi hafta sınra kızımla buluştuk. Çok zor bi doğumdu benim için. Ve eşim için. Hiç geçmeyecek sandm ama geçti. Şuan çok şükür iyiyiz 🙏