uslukizinannesi Kızlar 35.haftamız biterken çantamız sonunda hazır. Tavsiyem bu haftalarda bitirmeniz yönünde çünkü ağırlaştım ve iyi ki de bitti. Fikir olması açısından paylaşıyorum. Eksiklerim varsa yazarsanız çok mutlu olurum. Herkese kolay doğumlar😍
Hilal94 uslukizinannesi çok güzel olmuş terlikler bayıldım nerden aldınız ☺️Birde bu keseleri nerelerden bulabiliriz
Calimeros uslukizinannesi atlet bir iki tane daha almanızı öneririm normal doğum yapacaksanız slip sezeryansa lohusa kilo duda ekleyin ayrıca ilk etapta pompa ile süt sağdırmıyorlar bir hafta elinizle sağacakmışsınız bende alacaktım arkadaşım aldırtmadı refakatçiniz içinde terlik eklemeyi unutmayın :)
Semisko uslukizinannesi tül keseleri nerden aldınız internetten bakıyorum hep kuma geceleri için minik şeylerden çıkıyor
Catsmomy Süper :) elinize sağlık bebek kıyaflerini hurç gibi bi şeye koymak istiyorum bende cok mantıklı
uslukizinannesi Catsmomy teşekkürler ben tül keselere hazırladım şeffaf içi görünen hurçlardan olursa daha pratik olur aklınızda bulunsun
Rrraaaiiinnn Liste bebek ve sizin icin cok guzel olmus ayrintili olmuş gercekten . Sizin listede kulaklik yazmissiniz ona anlam veremedim 😄 agri sizi varken muzik dinlemek aklimiza gelmez sanirim :)
uslukizinannesi Rrraaaiiinnn aksine sancı varken müzik dinleyelim ki aklımızı başka şeylerle meşgul edip daha az sancımız varmış gibi hissedelim gebelik okulunda ebelerimiz tavsiye etmişti 😃
uslukizinannesi Dilan1636 tacımı ve bandanayı hastane çıkışımızla uyumlu renklerde çiçekler seçerek bir yere yaptırdım 😃
Rrraaaiiinnn uslukizinannesi ben gebelik okuluna gitmedim vallahi sayenizde ogrendim açıkçası okuyunca sacma gelmisti ama sizin dediginiz de mantikli geldi. Sayenizde ogrenmis oldum nasiose bende koyayim ama kulakliksiz dinlerim ben acarim herkea benle dinleain dinlemeyene kizarim kizdikca sakinlerim:)
uslukizinannesi Hilal94 gri üzerine pembe kalpli terliği defactodan aldım diğer terliği yıllar önce bir yerden almıştım. Tül keseler çeyizcilerde ve hac malzemeleri olan dükkanlarda satılıyor
Ssraa Keselere koymasak olmaz mı😝 şimdi herkes böyle yapıyor da normal koysak aykırı hareket mi yapmış oluruz😁😁
Denizanne Ssraa valla ben normal gelişi güzel koydum. Sonuçta ben ve annemden başka kimse görmeyecek valizin içini 😄