Lütfen isyan etme lütfen 🙏🏼 İlk gebeliğim kimyasaldı, 2. Gebeliğim 16. Haftada erken su gelmesi ile kaçınılmaz düşükle sonuçlandı. 1 sene denedim olmuyor dedim ama şuan 6 haftalık gebe olduğumu öğrendm. Çok dualar ettim, sabah namazlarında.. Allahımın bir bildiği var. Vakti zamanı gelince herşey oluyor. Duygularını anlayabiliyorum ama lütfen kendini yorma, üzme bu şekilde lütfen 🙏🏼 Akışına bıraktığın zaman, görev gibi görmekten çıktığınız zaman olacak emin ol ..