AyEr teşekkür ederim evet planlıydı 3 hafta önden gidiyordu Bebek o yüzden erken aldı 4065 kilo 52 cm doğdu çok şükür atlattık öncelikle iğne hiç hissedilmiyor basım hiç ağrımadı ilk kalkış karşıya bakarak olursa çok kolay sadece sütüm gelmedi onun dışında herşey güzeldi