Ayse_3065 Normalde çok korkak bi insanım gece uyuyamadım düşünmekten ama hiç düşündüğüm gibi olmadı valla kendini kasmazsan hiç hissetmiyon bile.ben kendimi kastım ona rağmen ağrımadı🙏🏻😂
Ayse_3065 Hsnanr 37 haftalıkkken oldum CNm.yok sadece iki parmağıyla kontrol ediyor valla ben acı eşiği düşük biriyim yani benim bile acımadıysa düşün artık
Ayse_3065 Edarda ben bile şaşırdım kendime😂Eşime diyorum ki bu artık doğururum ben ya doğumda neymiş 🤢
Yazar semrakarahan bende geçen hafta oldum 38 haftalıkken bakılıyor genelde çünkü çatı muayenesinden sonra açılma olabiliyor gerçi bende hala ne açılma var ne sancı 🙈 39 haftalık olduk kızımın gelmeye niyeti yok gibi
semrakarahan Yazar 😄 hayirla gelir insallahh kizlarda pek nazli olurki benmkide kiz 37nin icindeyiz insallah vakti zamaninda gelirler
Naz60 Ayse_3065 Ne oluyor çatı muaynesinde vajinal muayneye alışmış biri olarak ondan korkmuyorum tam bilmediğim halde :)
Ayse_3065 Naz60 valla iki parmağına jel sürüp saniyeler içinde bakıp çıkartıyor yalnız doktor hiç bakmıyo alttan falan ben ondan korkuyordum ama öyle bişey yok.parmaklarıyla anlayabiliyo zaten çok kısa sürüyor
Hsnanr Ayse_3065 ay bende korkuyordum iyi bari canım teşekkür ederim sanırım bu alttan muaneyi son haftalarda yapıyorlar
epenez Ben de dün çatı muayenesi oldum. Tam 39 haftalıkken yaptı doktor. Ben de çok korkarak gittim ama korktuğum kadar yoktu. Acilmam da yokmuş, sancı da yok bekliyoruz bakalım