NhLpRn Bi de artık yeni bir şey çıkmış rahim içine ve dışına doğum esnasında şırınga ile kayganlaştırıcı bir ilaç sıkıyorlarmış dikişsiz kesisiz olmasını sağlıyomuş doğumun 300 tl gibi bir fiyatı var bazı hastaneler talep edersen önceden hazırlıyorlarmış
Anacsevgidolumelek NhLpRn evet instagramda doktorlar tanitimini yapiyor ama.ne kadar guvenilir ki acaba
NhLpRn Anacsevgidolumelek doktorum kullandıkları on hamileden birinde dikiş olduğunu söyledi bende deneyeceğim bakalım 🤔
tubasd HillKse kesisiz oldun ama catlamalarin oldugu icin dikismi atildi doğrumu anladim kendi catlagi dahami kolay iylesiyormus
HillKse tubasd çatlama değil açılma oldu yani kendi sancım ile açıldığım için bebek yırtık vs oluşturmadı açılan kısmı diktiği için de az dikişim olduğunu söyledi doktorum
Anacsevgidolumelek [silindi] yavruum yaa o sans bizde olmaz ben baktim 36.haftadan sonra haftada 2 ya da 3 defa biz kendimiz yapabilirmişiz. 50 ilk dogumdan 46 si kesisiz olmus bu masaji uygulayan annelerde.
[silindi] Anacsevgidolumelek Anacım koca göbekle nasıl yapalım 😂 Kocama söylesem de utancımdan ölürüm heralde 😂
Anacsevgidolumelek [silindi] tek bacagi yanlamasina yuksek bir yere kaldirip yapabilirmişiz 😁 bence yapariz. Yok bee ben de kocama yap diyemem yanlis anlar 😂
tubasd HillKse Allah Allah açılan kisim esnedigi icin acilmiyormu sonra kendini toplamiyormu ben yanlış biliyorum demekki çok geçmiş olsun inşaallah 2.de cok rahat olur🌸
HillKse tubasd eskiden ebeler açılan kısmı dikmiyormuş kendi kendine 40 güne kapandığı için ama idrar kaçırma ve büyük tuvaleti tutamama problemlerinden sebeb hastenelerde doktorlar dikiyor arzu eden beni dikmeyin kendi kapansın diyebilir tabi 😂 amin inşallah güzel doğumlar diliyorum ben de