Dilan1636 bebeği riske atMamak ve doğumu kolaylaştırmak için doktorların geneli kesi atıyor canım. Evet bende çok korkuyordum ama gelip geçiyor . Fazlaydı benim dikişim 3 hafta sonra düştüler. Ağrısı falan derken 1 ay da komple bitti hepsi. Ağrı kesici kullanıyosun Zagen doğum sonrası günde 3 kezdi benim biraz fazla dikiş olduğundan ama şimdi oğluşum iki aylık inan aklıma gelmiyo insanın iyileşince😊 takma kafana benim geçtiyse herkesin geçer