Sevdaliza valla kuzum benim sezaryen olduğu için 2 gün kaldık 4 takım aldık hepsinde kullandık çünkü bebeğin ilk kakası çok yoğun ve siyah ister istemez bulaşıyor çocuk terliyor sıcak oluyor odalar hasta olmasın diye cam kapı açmadık o yüzden iyiki 4 takım almışım normal doğum olduğu zaman bi sonraki gün çıkıyorsun 2 takım yeterli oluyor