Omerrbusra Susam14 varsa benimde şuan 5 hafta 5 günlük gözüküyor yapıcam test en yakın zamanda sabırsızlanıyorum
ponciklerin_annesi Omerrbusra ben adetimin olacagi gun test yapmistim pozitif cikmisti adetimi 1 gun gecti gine yaptim yine pozitif cikti hastaneye gittim kan testi yaptirdim ultrasyona girdim 4 haftalikmisti