Humamoms bizimde öyleydi, dogumdan sonra hastaneye yattık geri, çok ağlıyor diye. Süt az gelmiş vs.. orda şırınga ile beslediler öyle olunca memeyi istemedi, 1 hafta uğraştık emmiyor hatta ilk 2 hafta mama takviyesi verdik ama çay kaşığıyla.. Simdi sütüm baya arttı sağıp buzluğa atıyorum mecbur, hic dert etmeyin, bikmadan emzirmeye çalışın asla biberon vermeyin bazı bebekler kolaya çok çabuk alışıp meme istemiyorlar, benim kızım öyle en azından..