Humamoms canım geçmiş olsun öama verme diyenlere sakın aldırma. Bebeğine mamasını ver aç bırakma bebeği. Açlık sarılığı artırıyor. Aynı yollardan geçtim kızım 22 günlük. Sarılıl değerimiz 16,8 di bizim de . Ben de normal doğum yaptım ve 5. Gün sütüm geldi o da az azdı. Ben her 2 saatte bir 30 cc doymazsa 40 cc ye kadar mama verdim artı süt olsun olmasın mememi verdim. Benim de memeyi alamıyordu ama kahverengi kısmını sıkıp o ağlarken ağzının içine sokuveriyodum. Sadece ucunu vermeki yara olmasın. Daha yeni yeni atlatıyoruz sarılığı sabret. Bu zamanlar geçecek emin ol. Üzme kendini sütüm gelmiyor diye ben çok üzdüm. O süt geliyor. Hala kızıma yetmiyor ben de mama+meme gidiyorum. Mama öcü değil, insanların lafıyla hareket etme. Ben ettim mamayı kestim doktor çocuğu neden aç bırakıyosun ver doysun dedi inan vicdan azabından öldüm