Zelihacelik canım aynı süreçleri yaşayan biri olarak hemen yazmak istedim
amh değerim 0,4 idi fsh değerim 19.91 idi . Çoğu doktor olmaz dese de bir diğer yarısı acil tüp bebek dedi. Ben çok sağlıklı beslendim . Ve tüp bebek yaptım 2 yane sağlıklı yumurtam oldu ilk denemede hamile kaldım . Ama vitamin takviyeleri aldım . Ceviz fındık pekmez arı sütü kırmızı pancar turşuları yedim . Asla hazır gıda yemedim . Asitli içmedim . İlk denemede kaldım . Şuan 6 aylığım Doğumdan sonra tekrar bu şekilde inşallah tekrar hamile kalacağıma inanıyorum . Şakın umudunuzu yitirip korkmayın . Sadece çok acil tüp bebek tedavisine başlayın ama yumurtaları mutlaka destekleyin bu süreçte