[silindi] bende normali cok istiyordum ama su fazlaligindan bebegim habire pozisyon degistiriyor. Aşağı dönse bile tekrar yukari dönüyor. Doktorum son ana kadar bekleyelim ama riske atmak istemiyorum dedi, sanirim benimkide seseryan olcak 😔 (33+4 haftalık hamileyim )