Arkadaşlar hayırlı cumalar 31haftalık hamileyim bebeğim ilk günden beri makat duruşlu hiç bir kontrolde başka bir pozisyon olmadı doktora bu gün sordum artık dönmesi zor ama 4-5hafta daha bekle yoksa sezeryan dedi ben normal doğum istiyordum kendimi psikolojikmen hazırlamıştım bu yaşıma kadar hiç ameliyat olmadım döner mi dönmez mi tecrubeli anneler dönenler dönmeyenler bir akıl verir misiniz 😔kaçıncı haftaya kadar dönme ihtimali var eğer dönmezse ailemin yanına gidecem benim burda kimsem yok 😔