Eagle564 Dilosunuguru yani doktorlar az çok biliyolar da net olmadığı için sanırım pek sölemek istemiyolar 😌
Nisanurnur Zlmdemir aynısı bende diyorum ya erkek dersın emın yada kız he emın deılsen söleme bekle offf
Zlmdemir Nisanurnur ben bayramdan sonra başka doktora gidicem cinsiyet ne olursa olsun başımız üstüne ama insan merak ediyor işte.birde 11 haftada öğrenenleri bile görünce tam kızıyorum doktoruma😊
Glydn Dilosunuguru yaaaa😍ben de pazartesi 16+1 olucam randevum var cinsiyet için aynı zamanda doğumgünüm😊 iple çekiyorum çok heycansal💕
Naze2151 Zlmdemir ben bugün gittim beni kale alıp cevap bile vermediler ne kg ne boy sadece 3lu için test istediler sınır bozucu yarın başka hastaneye gidicem
Zlmdemir Naze2151 aslında çevremdeki birçok hamileye bakıyorum 2 doktora gidiyorlar sonuçlarını 2 doktora gösteriyorlar bana da çok mantıklı geldi.inşallah bende öyle düşünüyorum baryamdan sonra başka bir doktora gidicem.
Naze2151 Zlmdemir hiç böyle yapmazlardı çok memnundum ilgililerdi ama bu defa çok kötü geçti ve merakım büyüyor günden güne:)