Dilosunuguru Cinsiyetini yeni öğrenenler burada mı? Bizim kısmetse bir prensesimiz olacak😍 Çok mutluyuz bu arada 16+1 😊
Cagla22 Dilosunuguru çok şükür bende dün öğrendim 14+5 büyük ihtimal kız dedi çok benziyor diye 😍🥰 sağlıklı olsunlarda 🙏🤲
sevgitekes Dilosunuguru peki doktorunuz kesin dedi mi bende ultrasyona göre 15+6 da kız dedi kesin mi diyorum su anda kız diyo değişmezse
Zlmdemir Dilosunuguru bizde dün gittik 14+5 büyük ihtimal kız dedi ama değişir gibi konuştu kesin olmamakla beraber büyük ihtimal kız hani neden emin değil ki
Zlmdemir Dilosunuguru yalnız dikkat ettim buraya gelenlerin çoğuna kız demiş😄😄demekki dedikleri doğru mu acaba?erkek çocuk hemen gösterir kız geç die
Zlmdemir sevgitekes aynennn bana da öyle dedi 15 olduk yani dün gittim kesin değil ihtimal diyorum dedi anlamıyorum başka doktora görünmeyi düşünüyorum
Dilosunuguru sevgitekes doktorum siz yinede alışwerşi yapmayın dedi ama ben değişeceğini sanmıyorum %3 yada 4 lük bir ihtimal değişir o da binde bir olur dedi doktorum😍
Minedy Şöyle doya doya bi cinsiyet sevinci yaşayamadım ki bi erkek bi kız bi erkek bi kız dediler. Onlar ne diyeceğini bilemedi ben neye inanacağımı bilemedim 😃
Nisanurnur Zlmdemir aynısı bende diyorum ya erkek dersın emın yada kız he emın deılsen söleme bekle offf
Dilosunuguru Zlmdemir ben şahsen inanmıyorum öyle şeylere 😄 kardeşim 12nci haftada öğrenmişti bebeğinin cinsiyetini üstelik kızdı😍
Eagle564 Dilosunuguru yani doktorlar az çok biliyolar da net olmadığı için sanırım pek sölemek istemiyolar 😌
Pinkbabe Dilosunuguru Dilosunuguru Bizde dün öğrendik canim 12+1 de kızımız olacak 💕 doktor tecrübesi ve usg cihazıyla da ilgili biraz öğrenme zamanları diye düşünüyorum ben ☺
Pinkbabe Karakuzuu Canım benimki usg resmine gore kafası sağ tarafta neden ki cinsiyetle alakalı bisey mi