Kızlar daha dün post açmıştım sanırım tam da hatırlamıyorum. Baş ağrısı için. Gözlerime kadar indi artık şakaklarım zonkluyo resmen 😭 Parol harici hiçbişeye izin yok. O da fayda etmiyo. Kesin çözüm olabilcek şeyler varsa nolur söyleyin. Dayanılcak gibi değil gerçekten. 17+3 üz bu arada 😓