Aytana Haftadan merhabalar güzel anneler 🥰🥰 Hamileliğimin başından beri normal doğum istiyorum inşallah gidişatımız da o yönde şimdilik , yalnız normal doğumu kolaylaştıracak doğuma etkisi olacak şeylerden bildikleriniz var mı acaba ? Mesela hurma yemek, yürüyüş yapmak vs .. Bunlar normal doğumu çok etkiliyormuş . Sizlerden de duyan bilen varsa yardımcı olursanız çok sevinirim 🥰🥰🥰
Busearassu Aytana Yani okuduğum kadarıyla yürüyüşün ihmal etme bol bol su iç aslında birkaç ay önce başlasaydın hafif yoga ve plates de çok kolaylaştırıyor onun dışında sen her gün yürüyüşünü yap baya işe yarar😊çok merdiven inip çıkma erken doğuma sebep olma. Denildi banada bende çok istiyorum 😂😂
Bal_bubu Aytana Merdiven inip çıkmak iyi oluyomuş yokuş çıkmak squat bunlar hep açılma açısından iyiymiş bende normal düşünüyorum bakalım bu arada 36+6yım
BY_1507 Aytana canm bnde 31 hafta+3 gunlugum. Hurma, bol Yuruyus squat(çömelme) hareketlerı. Perine masajı. Genital bolgeyi yaglyorlarmıs son zmanlarda sureklı yumusasn dye. Bide cınsel ilişkide esnemesne yardımcı oluyormus. Duyduklarım bunlar..
Aytana Busearassu yürüyüşümü yapıyorum aslında sürekli suyu da çokça içerim ama merdiven konusunda biley diyemiyorum evim dublex mecburen günde 2 3 kez inip çıkıyorum 🤦🏻♀️
Busearassu Aytana . O kadarının sorun olacağını düşünmüyorum ne kadar doğru bilmiyorum ama ilişkiyi öneren de oldu
Trkmn Aytana ben 37 haftalığım eşim yüzünden hiç bişey yapamıyorum yürüyüş hurma merdiven inmek vs. Kayınvalidemler haftaya memleketten gelecekler doğum için onlar gelmeden doğar bebek diye hareket ettirmiyo sanki hemen etki edecek yiyeceğim hurma🤦🏻♀️😂 O kadar takılmış ki eve aldırmıyo bile hurma yerimde çocuk doğar hemen sanıyo😆 Onun düşündüğü kadar kolay olur inşallah🙏
Aytana Busearassu mantıklı aslında doktor aksi bişey demediği sürece ilişkinin sorun yaratacağını düşünmüyorum ben de
Bal_bubu Zeynep5855 Canım kasıklarımda ağrım var ama düzenli olmuyo karnım da çok sertleşiyo salı günü nst de sancım çıktı inşallah 40 kadar beklemeyiz çok sabırsızım😄
Asena_ Aytana doğum öncesi değilde doğum anında sancın geldikçe olağan gücünle ıkınmak açılmayı çok kolaylaştırıyor. Bir saat içinde oldu bitti benimki. Allah kolay doğumlar versin bir avazda kurtulun inşallah 🙏🏻
Zeynep5855 Bal_bubu Benimde sertlesme var arada kasilma disinda hic bisey yok nstdede bisey cikmadi bende sabirsizlikla bekliyorum ama son haftasina kadar bekleyecek sanirim😏