uslukizinannesi Canoglumbenm https://i.hizliresim.com/NL6dq5.jpg ben de hepsiburadadan 1 ay önce falan aldım çok güzel ve çok kullanışlı olduğunu düşünüyorum heyner değil babycom marka ama mantık aynı tavsiye ederim Herkese
uslukizinannesi Bu 60*120 boy bir de nevresim takımı sipariş ettim isimli onlarda gelsin daha güzel olacak 😍
Haribo42 Nazli18 bebekonforun duruşu daha hoş buda kayın ağacı oda valla muhtemelen bebeklnfor alıcam
Haribo42 Nazli18 hangi siteden almayı düşünüyosun ne kadara buldun ben ramazandan sonra alıcam inş bayram sonuu
Nazli18 Haribo42 ben instagram sayfasından görüştüm canım 60 120 uyku seti ve yatakla beraber 680 dedi oradan alıcam bide yedek uyku seti almayı düşünüyorum bende aynı şekilde bayramdan sonra almayı düşünüyorum