Merhabalar yeni üye oldum bende bebeğimin olmasını çok istiyorum bu ay bende ovülasyon testi alacağım ilk defa yapacağım için nasıl kullanıldığını bilmiyorum bana da yardımcı olur musunuz rica etsem 😔 pazartesi günü alıp yapacağım inşallah bugün adetimin 10. Günü tam pazartesi 12.Günü olacak tam olarak hangi günden itibaren yapmalıyım bilmiyorum