Secda bence değerlendir baya koyulaşmış zaten tutucaksa bugünden başladığındada tutar ben sadece birgün değerlendirdim hiç tutmaz diye bekliyordum birde adet günü lekelenmem oldu tamm adet oldum dedim yattım sanah bi kalktım kanama yok şimdi 30. Haftadayız çok şükür darısı başına inşallah