seymakumatarnsf Salmanc Ah var ya bana da bir tek o iyi geliyor Rennie dışında😂yanımda hep sakızla dolaşıyorum😂
seymakumatarnsf gdaslik vallahi ne yalan söyleyeyim bende mümkün olduğunca aslında içmemeye çalışıyorum ama çok rahatlatıyor
gdaslik seymakumatarnsf yemek borumda zaten yara olduğu için bu asit sızdırmaları yüzünden yara büyüsün istemiyorum o yüzden gavisconla aşk yaşıyorum resmen. Bi de genetik olarak mide kapakçığım tam kapanmıyor hamilelikte hepten açık galiba 😂😂😂
seymakumatarnsf gdaslik Benimde midem rahatsız olduğu için iyice azıttı😒Allah hepimizin yardımcısı olsun🙏🏻
Burcu92 seymakumatarnsf anladım canım dayanamadigin zaman gidersin dr a ona gore belki seni rahatlatacak birşey verir. Bende ilk başta renine içiyordum sonra etki etmemeye başladı. Şu an bana da gaviscon çok iyi geliyor .
Yunusilan seymakumatarnsf raneks diye hap var aç karnına alınıyor canım var ya mucize gibi bişey geldi bana bi tek o durdu yanmalarını benim bütün gebeler kullamabilir ama tabi yine doktoruna danış
seymakumatarnsf Yunusilan Teşekkür ederim canım benim. Mutlaka danışacağım doktora. Gerçekten yediğim içtiğimden zevk almamaya başladım