Kayrabsra valla cnm genelde kız da öle olur derler ama benimde şimdiki kız ama kimse bana hamile gözüyle bakmıyo hatta doğumum olucak haftaya sanırım karnımı beş aylık falan sanıyorlar 😂Sadece bir top konmuş gibi karnıma kilo aldım evet ama sanırım çok şükür kızıma yaramış ilk çovuğumda erkekti ondada aynı böyleydim bu tarz şeyler birazda genetik vucutla alakalı ve birazda su tüketmek ve hareketli olmaktan geçiyor ben hiç yerimde durmam mesala dokuz aydır ayaklarımı uzatayım yatayım dediğimide bilmem evimi bile taşıdım sen düşün 😂Dert etme bence bu tarz şeyleri sağlıkla doğsun bebişin kucağına alınca zaten bunlar hiç gözüne gelmicek 🙏