Kayrabsra Kız anneleri karın bölgesi sizde De yassı gibi mi kalça tarafı ve bacaklarım ayacip oldu büyüdü aynaya bakınca kendimi tanıyamıyorum 🙈 kız oldugu icin öyle herkeste öyle olur diyorlar doğumdan sonra düzelir mi kalça kalır diyorlar sizde durumlar ne
seymamurat68 Kayrabsra bende kiz annesiyim suan 19+3 haftaligiz ben hala hamile kaldigim kilodayim ama karin bolgem daha cok sis sadece ilerde nasil olur bilmiyorum ama yediklerine dikkat et sadece bebegin kilo almasi için dengeli beslen ve makarna ekmek turu seyleri azalt canim
Tazeanne12 Kayrabsra banada herkez erkek erkek dedi kızım oluyor benim bacaklarım kalçam hep gitti 38+2 olduk kızımla benden hala erkek bekleyenler var sadece göbeğim çıktı az bişey
Mom72626 Kayrabsra canım benim göbeğim futbol topu gibi yuvarlak arkadan bakınca birşey yok hamile değilim gibi 🧿🧿❤️ Her gören erkek mi diye soruyor. Arkadaşımla aramızda 3 hafta var o benden 3 hafta geri onunda kızı olacak oda yassı gibi genişledi karnı fln. Bana diyor sen hiç kız annesi gibi değilsin 😀😀 kızım beni değiştirmesi şükür 🧿🧿❤️🥰😂
Narmin12345 Kayrabsra 28+2bir gün farkımız var... Bende karın sivri ama basen falan baya aldı başını gidiyor... 48kiloyla hamile kaldım şimdi 64kiloyum... Bu aralar hiç bi şey yapmak istemiyorum... Oturmakta istemiyorum... Rahat uyuyamıyorum... Ayağıma en az gece 3defa kramp giriyor... Doyamıyorum hep sürekli bi şeyler yemek istiyorum....
Kayrabsra seymamurat68 ekmeği yiyorum baya çok acıkıyorum 🙈 52 kilo hamile kaldım 63 kiloyum doktora göre normal ideal kiloda gidiyorsn diyo ama bn aynada kendimi küçük bir fil yavrusu gibi hissediyorum 😂
Kayrabsra Tazeanne12 ne güzel kalça zaten vardı hamilelikte daha da büyüdü bazısı doğumdan sonra eski halini alır diyor bazısı kalır
seymamurat68 Kayrabsra canim kiz annelerinde kilo yayilarak aliniyo ve vucudunda odem vardir belki o yuzdendir bana bile gobegimden dolayi ikiz mi diye soruyolar vucuttan vucudada fark yapiyo kafana takma bence hersey bebegin icin
seymamurat68 Kayrabsra canim kiz annelerinde kilo yayilarak aliniyo ve vucudunda odem vardir belki o yuzdendir bana bile gobegimden dolayi ikiz mi diye soruyolar vucuttan vucudada fark yapiyo kafana takma bence hersey bebegin icin
Kayrabsra Mom72626 ilk oglum da hiç öyle olmadı tek top gibi bir göbek vardı sivri şekilde ama bunda sırf karın bölgesi ve kalça var aldı başını gidiyor ikiside 😄
Mom72626 Kayrabsra 😀😀 her Doğum farklı diye boşuna demiyorlar demek ki 🙄 benim şu sıralar üst bacaklarım kalınlaşmaya başladı onun farkındayım ama şükür karnım yuvarlak rahatsızlık vermiyor uykusuzluk hariç 🤔 dün gece hiç uyumadım desem yeridir bir kere gözüme uyku girmedi
Teslime0106 Kayrabsra benimde popom çıktı biraz ama karnım sivri gidiyor genelde erkek karnı gibi dediler ama prensesim olucak inşallah benım kızım sivri gidiyor 😁
Kayrabsra Mom72626 uykusuzluk bendede var 29 haftalık olduk sen ne kadarlksn canm.. Bnm korktgm sıcaklarda nasıl olucak delirecez diye düşünüyorum 😄😂
Kayrabsra Narmin12345 aynen ya bendede acayip kramp var ve rahim baskısı var normal degil diye düşünüyorum 9 aylık gibi yürüyorum şimdiden sonraki ayları düşünemiyorum sagımdan soluma dönemiyorum diyebilirim sendede varmı bu baskı mı kramp mı bilmiyorum ama çok fena
Mom72626 Kayrabsra ay bilmiyorum canım biz 25+1 iz eşim de az önce aradı oda öyle diyor sen nasıl dayanacaksın bu uykusuzluğa diyor. 🥺
Narmin12345 Kayrabsra aynı durumdayız canım... Doktorum yavaş hareket et diyor... Ayağa kaltın hemen yürüme az sabit dur sonra yürü... Sağa dönende sola dönemiyorum sola dönende sağa... Ayak bilerekleeimde şişler olmaya başlamış... Benimde Karnım büyük 9ay gibi... Zorlanmaya başlamışım artık... Bizim kızda öyle tekme atıyor bazen zıplıyorum resmen... Bi anda bi tarafa toplanıyor Karnım yamuluyor... Az kaldı inşallah sağlıklı bi şekilde doğururruz... Allah hepimize yardım etsin...
hunilimom Kayrabsra kalcam ve bacaklarim büyüdü 😁 aldığım kilocuklar orda kaldı sanırım bana gire karim yuvarlak ama dışardan yassı diyorlar 😁
EsZe Kayrabsra bence cinsiyetle alakası yok ya. Çok mu ileri haftadasınız diye merak ettim de çok farkımız yokmuş ben de 27+4’üm. Sadece 1bucuk kilo aldım. Göbeğim dışında her yerim aynı şimdilik. Tamamen vücut yapısıyla alakalı demek ki