Anladım cnm benimde görümcem söyledi bugün ben hamilelikten önce almaya başladım hamileleiğim başında da 2 ay kullandım diye o folik asitin ismini verdi onu alcaz inş yarın içinde jelatin yoksa tabi😑ben ilk hamileliğim dede doktora gidene kadar bişey kullanmamıştım 8 haftalıktan sonra kullanmaya başlamıştım çünkü ilk kontrol o zaman dı geçi ilk kızımda çok mide bulantısı ve çıkarıyodum sürekli hiç bişey yiyemiyordum içemezdim galiba ama şimdiki hamileliğim da biraz daha iyi gibiyim bu sefer dikkat edeyim vitaminime folic asidime diyorum