FadimeUysal Kızlar merhaba ben 5+5 hamileyim daha çok başındayım ikinci çocuğum.yurt dışında yaşıyorum ve burda ilk kontrolü 8 haftalık olunca yapıyorlar yani henüz doktora gitmedim.ilk çocuğumda ilk kontrole gittmde yani 8 haftalıktan sonra elevit yazmıştı.Şimdi bi yerde okudum hamileliğin başından beri folik asit almak gerekirmiş geçen eczaneye gittiğinde eşime ordaki görevlide öyle söylemiş şimdiden almaya başlasın diye benimde evde önceden ferro sanol kan ilacı vardı iki gündür içmeye başladım sizce sakıncası olur mu?
SerapUGR FadimeUysal kan ilacını genelde folikasit bitince veriyolar yani 12haftadan sonra, folikasit alıp kullanmaya başlayabilirsiniz hiçbir zararı yok nasılsa hatta gebelik öncesi ve sonrasında kullananlarda oluyor bebeğin gelişimi için folikasit şart🙏😇
nslhn FadimeUysal ferro sanol 16. Haftadan sonra kullanılmaya başlanıyo bana doktorum 16. Haftadan sonra başla dedi şimdiden almayın bence 😌😌
Nrnsmt FadimeUysal folik asit önemli bebegin zihinsel gelişimi için onu kullanın bence kan ilacı 4 . Ayda falan kullanılıyor
Derya38 FadimeUysal yutdısındaysan femibion kullanabilirsin bence 1 numarasını ilk haftalarda veya hamile kalmadan daha öncesinde kullanıyorlarmış araştırmıştım ayrıca bende kullanıyorum
FadimeUysal Teşekkürler zaten bende birazda Demir eksikliğ var elin ayağım hiç ısınmıyor o zaman rahatlıkla içebilirim 🙏🏻
SerapUGR FadimeUysal 8.haftadan önce kontrol olmamasıda kötüymüş 😞 İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız kuzunuzu 🙏👶
FadimeUysal -serapUGR teşekkür ederim amin Rabbim hepimizinkini sağsalim kucağımıza almayı nasip eylesin inş🙏🏻 evt aynen bekliyorsun mecbur ama Allahtan sabırlıyım ilk çocuğumdan deneyimliyim☺Ama gittimizde kalp atışını duyuyoruz hemen ultrason dan görünce beklediğimize değdi diyoruz😇
nslhn Be FadimeUysal bence bekleyin çünkü doktora danışmadan kullanmak iyi olmaz genelde hep 16 dan sonra başlamış hamileler tabi yine siz bilirsiniz sağlıklı günler 😌😌
Mine FadimeUysal folik asit alıp içebilirsiniz ama kan hapı için daha erken 12. Veya 16.haftadan sonra veriliyor 12.haftaya kadar folik asit içiliyor 🤗
FadimeUysal Mine ama bu ferro sanol un üstünde demir folik asit B12 yazıyo folik asit yazısını görünce içiyim demiştim ama öyle diyorsanız madem doktora gidene kadar bekliyim en iyisi artık doktor ne verirse😑
Asen Arkadaşlar ben de kullanıyorum demir hapı, kabızlığa da neden oluyormuş, siz sabah akşam mı alıyorsunuz, benim dr öyle istedi, acaba günde bir defa mı alsam
SerapUGR Asen ben sabah aç karnına bir kere içiyorum kan hapını ve bende ishal yaptı ama çok sürmedi 1ay kullandım şimdi bitti haftaya yazdırcam tekrardan başlıcam
FadimeUysal Asen ben henüz iki gündür alıyorum sadece sabahları aç karnına aldım gyno ferro sanol ismi üzerinde demir folik asit B12 yazıyo bende folik asitte içinde olduğunu görünce almaya başlayım demiştim ama arkadaşlar tavsiye etmiyo henüz doktorada gitmedim 3 hafta var daha🙄bekliycem artık ama evt bende duymuştum kabız yapıyo malesf😬Yada kişinin bünyesine görede değişebilir
nslhn Asen hayırr günde bir kere o sizin eczacı yanlış söylemiş olmasın zararlı olabilir iki tane kabızlık bende olmadı çok su için olmaz inşallah🙏🏻🙏🏻
sumeyrakif Bende kansızlık olduğu için doktorum 6. haftadan itibaren günde 2 kere kullanmamı söyledi ferro sanolu, ama sizin için belki erkendir doktorunuza danışıp içmeye başlayın bence