semrakarahan Naniii yaa canim bn hic bi yanma hissetmiyorm koku hissetmiyorm yada koku oluyor almiyormmu diyorm yani olsa alirim heral de ama ne yapsak gecmiyor enfeksiyonum fitil kullandim antibiyotik toz kullandm yesil akinti geliyor sklikla olmasa bile arada
Hazelkrnz Naniii bende yaşıyorum şuan bunu. İç çamaşırı ütüleyip giyiyorum ve idrarımı yaparken hafif yanma var sanki çok gelmiş gibi hissediyorum ama gidiyorum azıcık. İlaç kullanıyorum şuan ve kasık ağrısı yapıyor 🤦♀️
esra1907 Naniii enfeksiyondur canım yanma varsa bence doktora danışmalısın tehlikeli oluyor enfeksiyon
Belinay03 semrakarahan aynı durumdayım banada fitil verdi ama bi etksi olmadı Sirkeli su denycem birde
semrakarahan Naniii idrar testi yaptirin canim hastaneye gidemessenizde saglik ocagna gidin ebenize soyleyin oda der bi idrar testi yapalim die
Fatmisko Naniii canım ben sirkeli suyla yıkıyorum iyi geliyo bnde yeni hamileyim ama sürekli yanmam var sirkeli suyu bi dene
Sivasgelini Mutlaka pamuklu camasir tercih et ped havlu kagit kullanma sık sık camasirini degistir hava alsin imkanin oldukca camasir giyme bile aşırı farkediyor
Hazelkrnz Naniii evet canım hap yazdı bide toz yazdı 2 tane hap bittikten sonra tozları içicem. Haftaya tekrar gidicem test vericem bakalım inşallah geçer
Cerenyrt semrakarahan ben 2 ay oldu galiba uğraşıyorum geçiyor gibi ama tekrarlıyor. Buraya yazdığım zamanlar ve araştırdığımda 9 ay geçmediğini yazanlar olmuştu 😪 Allah yardımcımız olsun 🌸
semrakarahan Naniii canim bi andada oluyor enfeksiyon tekrar yaptir bnmde hic olmazdi bi anda cikti bidaha da gitmedi
bilnazo68o Naniii yanma varsa enfeksiyondir canim yaa. Benimde camasirim islaniyodu surekli oyle soyledim fitil verdi suan rahatim