Nisanurnur normaldede cok rahat bi insan zatem bende asiri pipirikliyim ozellikle saglik soz konusunda o yuzden cok zittiz ise gönderiyorum giderken hastaneye gidicem birazdan dedim niye diyo bana düştüm ya nolur nolmaz kontrole gidicem dedim uyuyodur cocuk sende bi tuhafsin diyo yuzune kapattim kapiyi