Bende kimyasal üzerine hamile kaldım ama düşük tehlikesi yaşadım iğne vs ile yattım sürekli, şükür şuan iyiyiz artik. Keşke sende erkenden bakmasaydin adetinin gecikmesini bekleseydin canım. En güzeli hastaneye gidip kan tahlili yaptir acilden, değerlerin yüksekse de 2gunde bir değerlerini kontrol ettir boşuna ümitlenmemis olursun. Stres bu dönem için iyi değil çünkü . Allah'ım hakkında hayırlısını nasip etsin inşallah