Yahu adı üstünde NORMAL doğum. İyi olan sezeryan olsa onun adı NORMAL SEZERYAN olurdu. Nenelerimizin zamanında tercihe göre doğum mu varmış? Sezeryan bir ameliyat. Anne ve bebek için daha iyi olacaksa elbette sezeryan iyi ki var, fakat zaruri değilse sezeryanı övmenin de anlamı yok.