Nezoik Benim çok var daha doktor ne der bakalım ama ben minyonum bebek de biraz iri olursa zaten çok zor normal doğurmam😅 benim de çevremde sezeryan yapanlar hiç pişman olmadı hemen iyileştiler hepsi de fıstık gibi sıfır göbek ama normal yapıp çok çile çeken de biliyorum çok rahat eden de. Öncelikle doktor ne derse o ama ben de sezeryana daha yakın gibiyim önceden küçük bir ameliyat da geçirdiğim için hiç korkmuyorum. Ama normalde saatlerce aç kalıp sancı çekmeler yırtıklar falan çekilcek dert değil gibi geliyor hayırlısı olsun hepimiz için😂