Nesli2101 haftalık takip ettirmeni tavsiye ederim bebeğe giden kan akımına, göbek kordonuna, dopplere, amniyon sıvısına, hareketlerine haftalık bakılması lazım böyle durumlarda. Bana doktorum yemekle çok ilgili değil kan akımınla ilgili demişti. Stresten uzak durmamı, bol su içmemi ve yürüyüş yapmamı tavsiye etmişti. İzne ayrıldım iş stresinden uzaklaşıp sol tarafıma yatmaya ve 3 litre su içmeye özen gösterdiğim 2 hafta içinde baya gelişim gösterdi belki direkt bunlara bağlı değildir ama bence faydası oldu.