Arkadaşlar merhaba 35 haftalık hamıleyim benegimin 30.haftadan beri karın cevresi iki hafta geriden geliyordu bugün doktora gittim 4 hafta geriden geliyor ama önemli deil zayıf olduğu için öyle dedi ona güvenmeyip başka iki doktora daha gittim onlarda gelişim geriliği var dediler varmı basına gelen böyle bir durum lütfen fikir verin