Biryabanci1 Aynen ya ben de günleri sayıyorum canım insan görmediği birini özlermiş annelikle bunu da öğrenmiş oldum ☺️Bir de şu endişeler kaygılar olmasa her şey daha güzel olacak. Bir de benim bebeğim tüp bebek olunca iyice panik oluyorum. Kendimi dinlemekten kafayı yiyeceğim herhalde. Hayırlısı bakalım 🤗umarım sen de öğrenirsin bebişinin cinsiyetini. Ben bayağı erken öğrendim 14. Haftada kesin söylüyorlar aslında.