Biryabanci1 Allah razı olsun canım cok şükür Rabbime 8 haftalık hamileyim ama bu sefer icim cok rahat Rabbime tevekkul ediyorum ilk hamileligim bana ders oldu en basta dusuk riskim vardi o gecti dusukten kaybetmedim yavrumu kalp durmasindan kaybettim hersey olacagina variyor o yuzden sizlerde akliniza kotu seyler getirmeyin bol bol Dua edelim hepimiz birbirimiz icin Rabbim hepimizin yavrulariyla kavusmasini nasip etsin olmayan kardeslerimizin en kisa zamanda kucakalrini doldursun inşaAllah ❤