Esma_davut bizde tam 20+0 olduk bugün. Aynısını bende yaşıyorum. Yön değiştiriyorum. Can kapı açıyorum oturuyorum falan.. Gebelikten bebek büyüdkçe organları iyice sıkıştırıp itiyor.. Vallahi çok bunalıyorum bazen. Nefessiz kalmış gibi oluyorum. Yürürken mersiven çıkınca bir odayı süpüreyim kilometrelerce koşmuş gibi bir an önce geçsin istiyorum çünkü bunalıyorum🤦🏼♀️