Esma_davut Kızlar genellikle akşam yatağa yattığımda sanki göğsüme birisi oturuyomuş gibi nefes almakda zorlanıyorum daralma oluyo bunu yaşayan var mı? 19 haftalığız bu arada
Marayy Esma_davut bu hep benim esimdede oluyor çok iç cekiyor nefes almak da zorlanıyor oda sigara felan da içmiyor neden bilmiyorum biz çözemedik
Merveplnc Esma_davut şuan 23 haftalığım cnm benimde oluyor nefes darlığım özellikle yürürken konuşursam nefes alamıyorum resmen😂 erken mi olmaya başladı diye düşünmüyo değilim. Ya bir ayakkabıyı giyene kdr nefes nefese kalıyorum son aylarda düşünemiyorum🙄🤦🏻♀️
Sedaelif006 Esma_davut gebelikten bence bende çok rahat yatamıyorum nefesim kesiliyor sanki arada oturup nefes alıyorum yastığımı yükselttik o bir nebze iyi geldi aşağıda yatmak daha çok boğuyor
Esma_davut Marayy Sigara falan kullanamıyorum daha önce de böyle şikayetim yoktu 1 haftadır olmaya başladı gebeliğe bağlıyorum nedenini
Rugiyya bencede hamilelikten 32+4 haftalığım son 3 gündür aşırı artdı...bi ara geçmişdi,sola donuyorum olmuyo,sağa donuyorum olmuyo sırt üstü zaten malum 🤦 çok zor ya
Kuzeyinnannesiiiii Benim de 20 haftadan beri var şuan 37 haftayım iki gündür daha kötü oldum nefes alamıyorum yemek yemeden doyuyorum kendimi hiç iyi hissetmiyorum ama normalmiş çocuk büyüdükçe baskı yaptığı icin
espalp Esma_davut bunun hatta bi adı var sadece hamilelikte oluyor nefes almada zorluk hatta hamilelik astımı diye bi şey bile var. Doğumdan sonra geçiyormuş🙏🏻
Minedy Yatağa uzandığım ilk an oluyor benim genelde bi an kendimi toplayamıyorum nefes alamıyorum sonra düzeliyor
havva_clk41 Evet bende de var nefes sorunu eşim sürekli çol düzensiz nefes alıp verdiğimi söylüyor ama elimde değil nefes almakta zorlanıyorum özellikle yatağa girdiğimde yürüdüğümde
Dvrmsdaouz Esma_davut sen şimdiden başladıysan işin zor canıö ben 33 oldum karnıö çok büyük sade karnıöim büyüyo şey gibi düşün nohut yutmuş solucan🙈 otururken yatarken az yürüyünce nefesim kesiliyo allah hepimize kolaylık versin