Derya0707 kusura bakmayın yeni gördüm dogum yaptigim icin sık girmiyorum uygulamaya evet renkli ultrason bebeginiz poz vermeyi seven bir bebekse çok güzel kareler yakılıyor bu arada dogumumuzu yaptırdı zorunlu sezeryan oldum çok korktuğum halde bayağı başarılı bir operasyon geçirmemi sağladı şiddetle semih beyi herkese tavsiye ederim