Bende uncalı meydan da Halil beye gidiyorum.. 3 senedir hiç değiştirmedim.. Bi ara ali Fuat beye gittim hiç sevmedim.. Ama şuan bende doktor arayışındayım.. Tüm tedavilerim ameliyatları Halil bey yaptığı için değiştirmek istemedim ama son kontrolde sorularıma geçiştirerek cevap veriyo gibi hissettim.. 18 haftalığız napcam bilmiyorum..