Aysessss doktor tuzu sıfırlamamalı istemedi. Vucütta iyot eksikliği de fazlalığı da su tutar ödem yapar dedi. Vücudun tuza da ihtiyacı ver normal kullan üstüne ekleme yapma dedi. Suyu çok içtim hiç içmezdim 2 buçuk lt içtim. Tansiyon yükselmedi genel olarak 12/7 11/7