Ben 15 haftadan beri şişmeye başladım. Meğer idrarda protein varmış. Bol su içip bu sorunu düzelttik. Sürekli tansiyon takibi yapıyoruz. AA ödemler asla gitmiyor. Sürekli şiş ayaklarım bacaklarım. Sabah ayağım şiş zorla ayakkabı giyiyorum bu sefer bileğe çıkıyor ayak küçücük kalıyor. Ayakkabıyı çıkardığımda ayağıma geri iniyor. 15 haftadan beri hiç geçmedi ödemle yaşamaya alıştım resmen . Doğum olunca giderler