Bahar02 Alarasel Valla bilmiyorum Canım normalde ben hiç sırt üstü yatmam öylece yarım saat kadar durunca garip oldum bide kızım çok hareketliydi benim aralıksız tekmeliyordu annesini 😃
emel16 Bahar02 bildiğim kadarıyla herkesin farklı oluyor 20 küsürlü haftalarda girenleri de okumuştum burda doktor duruma göre karar veriyor galiba
estbt Alarasel aynen aynen sizde sancı var mı yok mı ona da bakılıyor. ayrıca bebeğin kalp atış hızına ve hareketlerine bakılıyor. ben 20 dk boyunca dinlemek güzel oluyo demek istemiştim ultrasonda bi kaç saniyelik dinletiyo ya dr.
efsanee_ Bahar02 ama zaten 31-32 gibi alıyolar nst ye. Benm agrım olduğu için dr istemişti normalde bi sonraki kontrolde başlıyo nst çekimi demişti.