Kcmr22 benimde aynı hareketsiz diyor hemşire telaşlanıyorum.halbuki yemek yiğip giriyorum bende.doktor kalp atışları normal uyuyordur merak etme dedi.nezaman nts ye girsem uyuyor benim kızda.Bak bgn sabahta. Beri nasıl ağrım vardı adet olucak gibi şimdi geçti.yrn olsada gitsem doktora artık bu ağrılar yordu beni 😕