Yavrukusum aleyküm selam canım,aynıyım bulantılar kusmalar hala devam bende🙈sen nasılsın?☺Kan grubu ilaçlarının aç karnına alınması gerekir zaten,internette bile araştırınca o şekilde aile hekimi yanlışlıkla öyle yazmış olabilir mi acaba ya da mide bulantın olmaması için mi öyle yazdı😕Çünkü benim doktorum baya diretti en kötü ihtimalle kahvaltıdan 2 saat sonra iç diye..Bence sen de tekrar doktoruna danışarak kullan🤗