Ben o ilaci verdiginden beri surekli tok karna gunde bi defa iciyodum forumda arkadaslar ac karna olmasi lazim nasil tok demislerdi gecen gittigimde ilacim bitti eczaneden aldim oda sabah aksam ac karna yazmis istersen eczaneye bi sor yada doktoruna danis cogu ac karna sabah aksam iciyo ama herkesin doktoru bir vermeye bilir