2405 nilmur0 ben memnunum canım hem bakarak aldım sürüşünü denedim hafif şuan kullanıyorum bebeğimle Sana kalmış canım bebeğinin kilosunda bu şekil ama arabanın bazıları ağır oluyor eğer bundan kullanan varsa bilmiyorum