nilmur0 Ben de bu fiyata almıştım indirimde diye. Daha çok var doğmasına ama ilk araba aldık😂 Sürdük biraz rahat, tekerlekleri kaliteli yumuşak kolay çıkarılıp takılıyor, kumaşları kaliteli ve her şey çıkarılabiliyor fermuarlı, parçaları takıp çıkartmak kolay tabi ki baston arabaya göre büyük ama bazı traveller gibi kocaman değil bagaja rahat sığar biz çok beğendik☺️