Bende Kasım annesiyim 16+6 dan gidiyoruz. 13 haftalıkken kıza benziyo dedi. Bence kız dedi ama tabi organını görmedi tahmin etti sanırım kemik yapısına göre konuştu. 14 de tekrar çağırdı ama maalesef yüzünü dönmüştü hiç bir şekilde göstermedi. Bakalım bu kontrol de göstericek mi cinsiyetini. 🥰